Lekcja P3. Temat: Grafika komputerowa - powtórzenie. - Zajęcia komputerowe

**Zajęcia komputerowe 6**
****Informatyka 4-5****
Zajęcia Komputerowe 6 Informatyka 4-5
Przejdź do treści
Menu

Lekcja P3. Temat: Grafika komputerowa - powtórzenie.

Klasa 6

1. Sprawdzamy swoją wiedzę.


5 n 5 Grafika komputerowa



2. Sprawdzamy swoje umiejętności.

W dowolnym edytorze graficznym wykonaj zaproszenie na Bal Choinkowy, który odbędzie się 10 lutego 2018 r. w naszej szkole. Utworzony dokument nie może zawierać gotowej grafiki wstawionej z dysku czy skopiowanej z internetu. Gotowe zaproszenie zapisz nadając mu stosowną nazwę w odpowiednim podfolderze  folderu osobistego, a następnie wyślij do nauczyciela (strona5n5@gmail.com). W wiadomość nie zapomnij podać nazwy edytora graficznego, w którym grafikę wykonałaś(eś).

Ocenie podlega:

- estetyka wykonania - dopracowanie szczegółów;
- wkład pracy -  złożoność  i stopień trudności rysunku;

- elementy zaproszenia jako pisemnej formy wypowiedzi – uwzględnienie danych podanych w poleceniu, inne elementy zaproszenia;

- nazwa dokumentu i lokalizacja zapisu na dysku szkolnego komputera;
- zastosowanie poznanymi zasad netykiety w wiadomości elektronicznej.

Polecenia_edytory graficzne_umiejętności

Ze względu na odmienność poznanych programów graficznych - wielkość dokumentu i jego format nie będą stanowić kryterium oceny.


Skróty klawiaturowe i opcje menu - Paint


Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jerzego Ossolińskiego w Klimontowie
Wróć do spisu treści