Lekcja 14. Temat: Edytory graficzne - wprowadzenie. - Zajęcia komputerowe

Zajęcia komputerowe
KLASA 6
ZAJĘCIA KOMPUTEROWE. KL 6
ZAJĘCIA KOMPUTEROWE. KL. 6
ZAJĘCIA KOMPUTEROWE 6
Zajęcia Komputerowe 6 Informatyka 4-5
Przejdź do treści

Lekcja 14. Temat: Edytory graficzne - wprowadzenie.

Klasa 4_inf

1. Pojęcia: edytory graficzne, grafika komputerowa.
2. Przykłady edytorów graficznych.

Powtórka z klawiatury - krzyżówka.

Praca domowa

W poznanym programie SumoPaint (Try online) - http://www.sumopaint.com wykonaj kartkę świąteczną. Dokument zapisz na dysku domowego komputera i prześlij jako załącznik do nauczyciela. Pamiętaj o wszystkich elementach wiadomości e-mail (netykieta)!

W zeszycie:
Obowiązkowo - zdefiniuj pojęcia: edytory graficzne, grafika komputerowa.

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jerzego Ossolińskiego w Klimontowie
Wróć do spisu treści